Treurige brief kondigt statusquo aan

Rikkert J. Swets r.swets at WARANDE.UU.NL
Thu May 23 16:19:12 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Rikkert, lekker schoppen zo nu en dan kan geen kwaad.
>
> Maar a) we hebben met z'n allen de lijst samengesteld, deze mensen
> genieten de meeste steun binnen D66, en b) zie ik liever een
> inhoudelijke bijdrage dan het ongenuanceerd afkatten van een groep
personen.

> Zeg gerust wat er de afgelopen 4 jaar had moeten gebeuren en wat D66
> volgens jou nu te doen staat. Of kondig een nieuwe partij aan die het
> beter moet doen.
>
> De link naar je website maakt me voorlopig niet veel wijzer...

Mijn reactie was meer gericht tegen de eerdergenoemde brief dan de
fractieleden die in mijn ogen zeer belangrijk werk doen. Er kwam zogezegd
wat frustratie boven. Vernieuwing moet echter van onderop komen, anders is
het slechts een nieuw verflaagje. Ook uit het feit dat de afgelopen vier
jaar al een afstraffing werd verwacht en dat er toch van de nu zo gewenste
vernieuwing weinig terecht blijkt te zijn gekomen kun je dat afleiden. Een
begin met een inhoudelijke bijdrage heb ik eergister een begin gemaakt en
zal daar de komende tijd ook een vervolg aan geven.
Mijn website verkeerd nog in de ontwikkelingsfase...
groet, Rikkert