Afzeggen Van Boxtel

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue May 21 17:34:39 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lijsters,

Hoor thuiskomend dat Van Boxtel geen kamerlid  wil worden omdat'ie als
minister van minderheden het middelpunt van kritiek vormde. Een wat late
actie na vier jaar.

Dat maakt in ieder geval op personeel vlak (afgezien van Entzinger)
mogelijk dat de club zich herorienteert op de multicult. En daar hebben we
Fortuyn niet voor nodig, gezien de al jarenlange en theoretisch onderbouwde
kritiek op deze lijst.

Dat Van Boxtel zijn failliet wil afdekken met een gruwende verwijzing naar
Fortunisten vind ik een beetje laf. Er zijn immers
ook  progressief-kritische geluiden tegen zijn houding.

Een en ander vormt des te meer aanleiding voor een door mij geopperde
werkconferentie!

Henk Vreekamp, Utrecht.