Van Boxtel geeft zetel aan Van der Ham!

Herman Beun Herman.Beun at YUCOM.BE
Tue May 21 18:00:55 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk van Lingen schreef:

> Roger van Boxtel heeft besloten zijn kamerzetel ter
> beschikking te stellen aan Boris van der Ham,
> nummer 8 op de kanditatenlijst van D66.

Triest zeg. Niet dat Boris er in komt natuurlijk, integendeel zelfs,
maar wel erg jammer dat we Van Boxtel nu moeten missen. Een
straatvechter als hij hebben we juist nu keihard nodig in de Kamer.
Bovendien denk ik dat hij als minister van grote steden en integratie
juist wel een heel sterk verhaal had. Zo is onder hem de werkloosheid
onder allochtonen met de helft afgenomen. Zie bijvoorbeeld ook het
bewonderende artikel in het Franse blad L'Express
(http://www.d66.nl/nieuws/tknieuws/archief/000570.html#000570).

Erg jammer dat de partij hem moet missen.

/Herman