Consequenties trekken

Wim Rampen (thuis) w.rampen at PLANET.NL
Sun May 19 01:14:09 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Heren.... dames..(?)

Het trieste is natuurlijk dat beide heren gelijk hebben.. Henk Elegeert dat
je als kamerlid officieel namens de kiezer in de (2e!!) kamer zit.. P.F.G.
Bos heeft ook gelijk als hij zegt dat kamerleden er namens de partij zitten.
Het laatste is nl. praktijk. De kiezer bepaalt hoeveel mensen je in de kamer
mag zetten...de partij wie..

In de eerste kamer (!!) is het nog belabberder gesteld met het democratisch
gehalte...

Ach voor D66 niets nieuws om zich druk over te maken.. Alhoewel ik daar naar
aanleiding van de uitslag niet veel over heb gezien hier...

Wim