FW:Verkiezingsoverwinning CDA

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Sun May 19 01:15:50 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Sat, May 18, 2002 at 04:02:53PM -0700, Mark Giebels wrote:
  :
  : Directe aanleiding van deze email aan u is een krantenbericht dat ik
  : vanochtend in de San Francisco Chronicle las (zie link hieronder). Ik denk
  : dat u dit moet lezen voordat u in het regeerakkoord afdwingt het Nederlandse
  : liberale drugsbeleid op de helling te zetten.

Hallo Mark,

In beginsel deel ik je zorgen maar ik wil toch even opmerken dat
de legalisering van softdrugs een ander vraagstuk is, of in ieder
geval zou moeten zijn, dan de medicinale aspecten van marihuana.
Je zou zelfs kunnen verdedigen dat Borst wat betreft dat laatste
wel erg vroeg groen licht heeft gegeven wanneer je een en ander
afzet tegen de hoeveelheid wetenschappelijke kennis die voor
andere medicijnen nodig is.

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                     http://henk.vanlingen.net/ |
|  /\                                       Utrecht, The Netherlands   |