Wij moeten CDA+LPF helpen

Ad Huikeshoven adhuikeshoven at WANADOO.NL
Fri May 17 17:41:04 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein,

Wat ben jij elitair zeg, dat je je druk maakt over een zondiging tegen
de spelling. Ik profileer me gewoon als eenvoudige jongen, met blond
haar en blauwe ogen. Fortuijn werd bijna Minister-President met zijn
leus 'Ik word Minister-President'. Ik wil Minister-President zijn voor
alle Nederlanders. Kleine nuance, groot verschil.

En de running mate gimmick slaat op de 1 april versie van de website van
Thom de Graaf (www.thomdegraaf.nl). Thom had het beter kunnen omkeren.
De 1 april versie (met een ander logo) als de echte versie en op 1 april
de saaie bureaucratische versie die nu de echte versie is. Je gaat er
voor, of je gaat er niet voor.

Permanente campagen Hein. Niet je hoofd laat hangen. Een campagne vol
humor, creativiteit, lef en lol. Ik red het overigens ook wel zonder
running mate. Mis je toch mooi een kans jezelf in de picture te spelen.
Voor welke portefeuille ben jij eigenlijk in als toekomstig
staatssecretaris? Economische Zaken?

Met vriendelijke groeten,

Ad Huikeshoven
Vondelstraat 33