Weense coalitie (was: Zaterdag Veldslag Harderwijk)

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri May 17 18:12:25 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 17:21 17-05-2002 +0200, Ad Huikeshoven wrote:

>Wat heeft je weerhouden tijdens de afgelopen
>campagne om marktkooplui, zelfstandige kunstenaar, MKB-ers, de kleine
>zelfstandige, enzovoorts, af te lopen, te bezoeken en te zeggen dat jij
>staat voor wat zij doen en willen? Dat jij er voor hen bent om er voor
>te zorgen dat zij kunnen doen wat zij willen?

Nou, dat zal ik je zeggen Ten eerste had ik geen echt uitgewerkt verhaal voor ze. Want de slogan dat je als burger meer zelfsturing moet hebben moet wel handen en voeten hebben. Wat dat betreft moeten we inderdaad een veel concreter programma maken. Ten tweede had ik een sterfgeval in de familie, dus ik heb minder gecampained als ik wilde. Ten derde werd op 6 mei een of andere man doodgeschoten in het mediapark te Hilversum. Een zekere Fortuyn. Misschien heb je daarover iets opgevangen, het gaf in ieder geval een pietsje consternatie in selecte kring. Dat maakte campainen ook lastig. Maar geen verdriet, de volgende keer pak ik ze dubbel, de kunstenaars-MKB-kleinezelfstandige-marktkooplui.