Mark Fluks is een uitzonderlijk misselijk mannetje

Wed May 15 17:18:55 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Chefren schreef:

> Er kunnen ook dingen per ongeluk in de openbaarheid staan.

Hoe bedoel je dat? Die gegevens staan onder je site, de knipselkrant. Lijkt
me expres openbaar.
En het is net zoals jij gegevens van andere discussielijsten post relevant
op dit forum. Ik zie nu dat jij Hein dingen verwijt waar je jezelf ook
schuldig aan maakt. Bijvoorbeeld dat die gegevens per ongeluk openbaar
zijn.... dat is natuurlijk geenszins het geval.... Je maakt gewoon reclame
voor jezelf op die site en daarom heb je je contactgegevens er opgezet.
Maar ga dan niet doen alsof die gegevens per ongeluk in de openbaarheid
staan.

En ik lach me al een uur blauw om die discussie over jouw site op de andere
link die Marc doorgaf. Ik zou bijna vergeten te stemmen :-)
Groet Joris