Mark Fluks is een uitzonderlijk misselijk mannetje

chefren chefren at PI.NET
Wed May 15 16:41:09 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc-Jan Ahne wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Beste Chefren,
>
> Ben het met je eens dat het niet zo heel netjes is van Marc-Alexander om die
> gegevens op de lijst te gooien. Wat mij betreft gaan we zo hier niet met
> elkaar om. Echter al te hard roepen van jouw kant is ook wat overdreven
> omdat de gegevens gewoon op internet beschikbaar zijn en daarmee dus al in
> de openbaarheid staan.

Er kunnen ook dingen per ongeluk in de openbaarheid staan.

Degene die publiceert is eindverantwoordelijk, als er schade
ontstaat door het publiceren is dat in directe zin mijn
probleem waarmee ik wordt opgezadeld en ik moet maar zien
het op die vandaal te verhalen.

Verder blijf ik erbij dat het 100% irrelvant was en
schandelijke privacyinbreuk.

+++chefren