Crypto-fascist

chefren chefren at PI.NET
Wed May 15 13:15:45 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ad Huikeshoven wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Nee, daartoe is Paul Scheffer niet bereid. Sinds de publicatie van zijn
> artikel heeft hij tientallen lezingen gegeven, en ook in het laatste
> televisieinterview heeft hij niet aangegeven wat hij bedoeld wanneer hij
> zegt dat het 'immigratievraagstuk' besproken zou moeten worden.

Kijk aan een kans om verder te komen!

Met "Kan Paul Scheffer of iemand anders toelichten wat er
precies het 'immigratievraagstuk' besproken zou moeten
worden" wordt bedoeld?

Ik kan me voorstellen dat Paul Scheffer net als nogal veel
mensen vindt dat "Nederland te vol" besproken moet worden.
Affijn, ik moet er niet op vooruitlopen.

Paul Scheffer: Wat bedoel je met bovenstaande woorden.

Als dat uitblijft en blijkbaar ik code wil communiceren dan
houdt hij zich letterlijk met versleuteltechnieken bezig.
Benieuwd naar hoehet "fascist" wordt onderbouwd.

+++chefren