[Re: Thomas de Graaf exit (2)]

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed May 15 07:57:53 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Bert,

Qua partijhistorie heb je volkomen gelijk. Van begin af aan twijfelde ik aan
De Graaf, anders dan aan Hafmo en Borst. Je vijand Wolfensperger vond ik
trouwens ook niks. Maar wat betreft de argumenten heb ik toch de actualiteit
gevolgd. En ik heb maar weinig tegenvuur gekregen vanuit deze lijst. Het
ging meestal over mijn 'scherpte'. Op lokaal niveau kreeg ik als criticus
meestal wat verlegen blikken of het woord-ontnemen retour. Dus de positie
van De Graaf lijkt me structureel al zwak. Nu De Graaf al maanden retorisch
leunt tegen de Tweede Wereldoorlog heb ik mijn definitieve twijfels, om het
eens netjes te zeggen. Aan Van Boxtel heb ik zelfs hele sociaal-theoretische
betogen gewijd.

Dus, Bert, blijf even redelijk... Ook tijdens verkiezingen.

Henk Vreekamp, Utrecht.