[Re: Thomas de Graaf exit (2)]

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed May 15 07:57:58 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach Henk,

Bert heeft er een beetje de pee in op verkiezingsdag en vervalt in retoriek.
Wie beweert dat ik geen argumenten en theorie aandraag, heeft kennelijk erge
hoofdpijn of lijdt geheugenvrlies. Overigens blijf ik natuurlijk bereid zijn
wild-kapitalistische beleid, incl de vraagstrategie in de zorg, ook in het
openbaar te bepraten. Behalve tussen populisme en fascisme/racisme zie ik
ook nogal wat licht tussen links-liberaal en neo-liberaal.

Trouwens dat verhaal van Entzinger gister in NRC (of VK?) over succesvol
GSM-beleid klopt ook van geen kant: voor hetzelfde geld kun je bewijs putten
uit het feit dat 1994-2002 sociaal gunstig was dankzij de economische
hoogconjunctuur en niet Van Boxtel's 'management by speech', agitatie.
Entzinger misbruikt zijn status.

Henk Vrekamp, Utrecht.
----------------------

At 14:38 14-05-02 +0200, you wrote:
> [...]
>argumenten niet reeel waren.
>Echter, dat weten we niet. Zal derhalve niet meer serieus worden genomen
>en daarmee zijn geisoleerd.
>
>Typisch voorbeeld waar Fortuyn mee kon scoren!!!

>Derhalve kan deze niet meer op waarde worden gewaardeerd.
>Je spreekt jezelf ook tegen, want nu blijkt hij ze wel weer te hebben,
>maar ben je kennelijk van oordeel dat Michiel Scheffer er terecht niet
>op ingaat.

>Daar is op zichzelf niets mis mee. Doen politici wel vaker.
>
>Maar nu de werkelijke argumenten, Bert....

tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66