Thomas de Graaf exit

Michiel Scheffer D66 mrsch002 at PLANET.NL
Tue May 14 09:17:48 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Henk,

Jammer van je vakantie maar in je opvatting over Thom ben je niet verder
gekomen. Ik ben niet met je eens dat het einde Thom is. Hij heeft een sterke
campagne gevoerd, hij heeft leiderschap in de partij getoond zowel in de
aanloop naar de campagne als in de campagne zelf. Bovendien hebben we twee
azen die op dit moment sterker scoren dan D66: dat is onze lijsttrekker en
ons programma. Thom zonder ballast en met een goed programma haalt twintig
zetels. Daar gaan we in de komende jaren aan werken. Met Thom, wat mij
betreft. daarnaast is er in de partij veel te doen, maar daar kom ik
volgende week op terug.

Vriendelijk Groet

Michiel Scheffer