D66 STEM HET NU !! (selecteer, kopieer, plak en zendt het door )

p.f.g.bos pfgbos at CHELLO.NL
Tue May 14 09:12:35 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste familie , vrienden en bekenden,

Langs deze weg wil ik amper 24 uur voor de Tweede Kamerverkiezing jullie
oproepen om op D66 te stemmen. Waarom ??
De laatste dagen hoor ik de grote partijen (PVDA, VVD, CDA) eindelijk
zeggen, dat de burger meer inspraak moet hebben door een beperkte districten
stelsel, het referendum, de gekozen minister-president en de gekozen
burgermeester enz. enz. Wel een beetje vreemd van die partijen daar ze het
gedachtengoed  van D66 36 jaar afgewezen hebben. (Denk nog maar eens aan de
laatste kabinetscrisis. Wat wouden ze toen maar niet ? JUIST!)

DAAROM STEM OP DE PARTIJ DIE REEDS 36 JAAR MEER INSPRAAK VOOR DE BURGER
BEPLEIT :  D66 DUS !!

Voor meer info : www.d66.nl  en/of voor een persoonlijk stemadvies vul de
enquette in bij www.sbs6.nl

(Zendt deze mail of maak een eigen tekst direct door aan jouw familie,
vrienden en bekenden door het te selecteren, te kopieren en te plakken in
een nieuwe mail )

Peter F.G. Bos,
2e email adres:
peter at pfgbos.myweb.nl