LAATSTE NIEUWS D66 20 zetels!!

Mon May 13 12:03:27 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Marc-Jan Ahne,

Jan Marijnissen heeft zich wel openlijk aangesloten bij Van Mierlo en Borst
en zich als enige verzet bij de 30-seconden-bijeenkomst waar de
PvdA-kamervoorzitter haar conclusie meedeelde dat er windstilte moest
blijven. Jan Marijnissen is ook als eerste gewoon weer zijn potentiële
kiezers gaan toespreken, over wat hij geleerd heeft van Pim en van wat er
rondom hem gebeurd is, en waarom hij wil dat ze op de SP (blijven) stemmen,
en wat ze met die stem zullen doen ook in het licht van de relatie
burgers-gekozene, waar Pim goede voorbeelden heeft gegeven. Hij sprak ook
zijn teleurstelling uit over de passieve volgzame opstelling van de
collega-lijsttrekkers in die bijeenkomst van lijsttrekkers, inclusief die
van Thom de Graaf.

Fritz van Rikxoort