Nederland te druk? Emigreer!

Mon May 13 12:03:32 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Tjerk,

Helemaal, de gelegenheid mij geboden op AT5 in debat met PvdA-kamerlid en
Groen-Links fractievoorzitter heb ik ook gebruikt om telkens de oplossing en
het belang van direct door burgers zelf kiezen van minister-president,
burgemeesters en "commissarissen van de koningin", uit openlijke kandidaten,
in plaats van mee te zeuren over uitlekken van geheim te houden kandidaten,
waar die burgers zelf nou juist helemaal geen problemen mee hadden en
hebben, maar alleen de belanghebbende (kandidaat-)bestuurders, politici en
hun eigen partijen.

Fritz van Rikxoort