Visie

chefren chefren at PI.NET
Thu May 9 13:59:13 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren wrote:
 > REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 > Het spijt me, maar deels wegens familieomstandigheden, en
deels wegens de actuele politieke situatie, acht ik het niet
zinvol in een -naar ervaring-  eindeloos doormodderend
gekissebis met u te verzanden. Heb de tijd naar eenvoudigweg
niet voor.

 > Ook de rest van de lijst wens ik niet te vermoeien met
zo'n gekrakeel.

Daar ben je nu mee bezig. Je moet gewoon niet reageren als
je meent wat je zegt. Kan me niet voorstellen dat er iemand
is die daar problemen mee heeft. Met deze loze niet
inhoudelijke teksten schiet niemand wat op en jij schiet er
alleen maar mee in je voeten.

Verder heb je tijd zat, de campagnes liggen stil.

---chefren