Visie

chefren chefren at PI.NET
Thu May 9 13:55:23 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren wrote:

> Geachte heer Hagens,
>
> Ik verzoek u en de Heer van den Muyzenberg het D66 forum niet te misbruiken om oude rekeningen te vereffenen wegens een gelijk dat u niet hebt weten te krijgen in een verleden.
>
> De Stichting Digitale Burgerbeweging is practisch opgeheven, op non actief, en de procedure daaromtrent was democratisch en formeel correct.

> [...]

Kunt u een zindelijke discussie voeren? Naar het schijnt
quoot u hierboven een stellingname van mij en vervolgens
begint u over iets geheel anders. (Ouderwets grappis is dat
u zich daarbij zelf schuldig maakt aan dat waar u mij van
beschuldigd.)

Ik lees voorlopig in geen van uw reacties dat u inhoudelijjk
ingaat op wat men u in de discussie aangeeft.

U hoeft niet te reageren, u kunt zelfs unsubscriben, maar
het is niet acceptabel dat u altijd maar over iets =anders=
begint als u domweg geen gelijk heeft.

---chefren