Visie

muijz at DDS.NL muijz at DDS.NL
Thu May 9 12:56:22 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Waarde lijsters,

Als gevolg van een vergissing mijnerzijds is onderstaand bericht
uitsluitend aan meneer Van Meeteren verzonden. Het was echter
bedoeld voor de lijst. Ik zend het nu alsnog.

Inmiddels heeft meneer Van Meeteren mij laten weten dat hij
niet op mijn oorspronkelijke reactie op zijn 'Visie' artikel
wenst te reageren. Hij is van mening dat ik in mijn reactie
zijn oorspronkelijke artikel teveel in stukken heb geknipt.
Ik zal een nieuwe reactie posten, en verwacht van meneer Van
Meeteren een inhoudelijke reactie daarop.

Erik vdMb

----- Doorgestuurd bericht van muijz at dds.nl -----