Kan kandidaat nummer 9, Hein van Meeteren zijn campagne staken?

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu May 9 13:01:54 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 02:15 09-05-2002 +0200, chefren wrote:

>Hein vindt het nodig om op 8 mei zijn nieuwe visie breeduit publiekelijk op
>de website te zetten waar hij ook blijft oproepen een
>"Heerlijk Helder Hein" poster te bestellen "om voor uw raam
>te hangen of (graag) in een café of andere publieke plaats."

U bent niet goed geïnformeerd.
Op maandagavond, dinsdag en woensdagmorgen stond op mijn website een verklaring en een betuiging van medeleven. Vrij snel daarna heb ik mijn website in de oorspronkelijke staat hersteld, aangezien we met de fractie en de eerste 25 kandidaten in beraad (dinsdagmiddag) hadden afgesproken dat de officiële D66 campagne zou worden gestaakt, maar dat kandidaten het medium website konden blijven gebruiken als informatiekanaal naar de kiezers. We wilden niet élk contact met de kiezers afsnijden.

U moet dus onderscheid maken tussen de officiële partijwebsites, en de individuele websites van de kandidaten.

Vriendelijke groeten, H v Meeteren