j'accuse

Elbert Streek streeke at IAE.NL
Tue May 7 12:26:12 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Van alle oude partijen sta ik het meest achter de punten van D66. En
van alle grote onderwerpen vind ik democratie op alle nivo's toch het
aller belangrijkste.
Daarnaast zijn een aantal onderwerpen die PIM niet heeft uitgewerkt.
Ten tweede werd mij altijd het verwijt gemaakt dat ik alleen kritiek
lever en nooit mee doe. En zoals iedereen weet kan een individu in een
democratie slechts een klein steentje bijdragen. Mijn ambitie is en
blijft slechts kritisch bijdragen leveren om misschien kleine puntjes te
kunnen bijstellen.

LPF onder PIM was in mijn ogen geen partij maar een interessant
experiment. De huidige situatie is anders, als het nu wel wat wordt
zullen we zien.

De moord is niet mijn argument om op te stappen maar het bewijs dat de
demonisering te ver is gegaan en dat D66 daar ook aan heeft bijgedragen.
Genoeg mensen waren het niet eens met deze taktiek maar D66, PVDA en GL
gingen op de laatste dag hiermee door.

In nederland zijn de verwijten tussen links en rechts zeer beschaafd
maar o wee als je politiek niet correct ben, dan wordt je figuurlijk en
letterlijk afgemaakt.

Mvg,

Eibert van de Streek