Jenin verwoest?

Cees Binkhorst cees at BINKHORST.XS4ALL.NL
Sun May 5 22:45:54 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Date sent:              Sun, 05 May 2002 22:07:20 +0200
From:                   Hein van Meeteren <heinwvm at chello.nl>

Je schreef eerder:
> zijn dan ik aanvankelijk dacht. Ben benieuwd naar jullie visie. Laten we
> ons meeslepen met een anti-Israël propaganda slag?

Door te schrijven 'laten we ons meeslepen?' geef je te kennen dat als JIJ een fout
maakt door te geloven wat je 'vrienden' je vertellen, dat niet alleen jouw fout is maar
dat we ons allemaal iets op de mouw laten spelden.

Verrassing, ik laat me niets op de mouw spelden (en zeker niet door jou), maar zoek
zelf uit of het waar is (of zeer waarschijnljk waar is).
Dat doe jij dus niet. Je geeft het broodje aap gewoon door!

Dus laat je je meeslepen :(

Groet,

Cees