Heren, Opzij, Opzij, Opzij!

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed May 1 10:56:27 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mooi voorbeeld van hoe bedriegelijk al dat kwantitatieve meten is. Als je GL
in essentie zou uitvoeren zou een groot deel van de vrouwen er juist op
achteruit gaan. U mag raden welke categorie vrouwen.

Wie de goede oplossing mailt, krijgt van mij een ster.

Henk Vreekamp, Utrecht.
-----------------------

At 14:15 30-04-02 +0200, you wrote:
> [...]
>SGP     : x                    (een kruis)
>SP        : ***                  (drie ster)
>LPF      : -/*                   (halve ster)
>GL        : ****                 (vier ster)
>VVD     : **/***               (tweeëneenhalve ster)
>
>Groen Links wint de politieke sterrenslag volgens Opzij en krijgt vier
>sterren. Opzij acht GL pro-vrouw. D66 komt op de tweede plaats met
>drieëneenhalve ster en zit volgens Opzij qua vrouwvriendelijkheid tussen
>goed en pro-vrouw in.
>
>Het artikel besluit met “Voor wie dit smaakt naar meer: een uitgebreide

tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66