Loosers van de week

Ad Huikeshoven adhuikeshoven at WANADOO.NL
Fri Mar 15 17:57:20 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lijsters,

Democraten versus Fortunisten: 3-0

1.                   Fortuyn is kandidaat-premier af, ten faveure van W.
te D.
2.                   Fortuyn is professor af, ten faveure van A. Heertje
3.                   Fortuyn is college-inderhandelaar af, ten faveure
van Kuijper

Loosers van de week: de parlementaire-redacties van PCM-kranten,
Die meenden geld te kunnen verdienen aan Fortunisten,
In een poging de oplage-cijfers omhoog te krijgen,
Met het schrijven van ranzige verhalen (leest het AD van hedenochtend).

Hè, hè, kunnen we het nu weer hebben over de inhoud,
In plaats van poppenkastspelen en andere flauwekul,
Over de ruggen van ethnische groepen in onze samenleving,
Want nog steeds gaat Thom voor goud.

Nederland is niet af, is niet vol,
Er zijn zorgen over de zorg,
Het onderwijs is nog steeds niet onwijs goed,
En nu mijn fiets terug! (gisteren gestolen terwijl ik de
raadsvergadering bezocht in Den Haag).

Met vriendelijke groeten,

Ad Huikeshoven
Vondelstraat 33