Weinig steun voor De Graaf

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Mar 15 09:01:02 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Aart,

Ik vind je commentaar tamelijk bejaard, ik zou zeggen 19e eeuws. Dit is een
discussielijst. Niet een applausmachine. Overigens heeft de club mij
destijds benoemd tot plaatsvervanger van de raadsfractie in een grote
Utrechtse wijk. Utrecht kent namelijk geen gekozen deelraden. Daarnaast ben
ik spraakmakend in lokale kerndiscussies zoals bestuurlijke hervorming. Dus
ook dat deel van je commentaar is irrelevant. Ik betreur je kennelijk
geringe kritische zin.

Henk Vreekamp, Utrecht