Leefbare D66-afdelingen (was: Verkiezinsprogramma Fortuyn) ?

Fri Mar 15 09:51:57 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>
>Ik denk dat Fortuyn veel conservatieve D66-leden aanspreekt. Binnen de
>partij schijnt een taboe te bestaan op het noemen van afdelingen die
>overgestapt zijn op Leefbaar. Ik zou dat lijstje wel eens willen weten.

 Zijn dat D66-afdelingen die zich afgescheiden hebben van D66 of afde-
 lingen die locaal geen D66 meer heten (maar Leefbaar-en-nog-wat) maar
 nog wel afdelingen van D66 zijn ? Of samenwerkingsverbanden met andere
 partijen in een locale partij ?

 Op,
    http://www.d66.nl/links/afdelingen.html
 staat in elk geval niets.