vooruit kijken!!

Lenny LBruce at FOOTPRINTING.COM
Thu Mar 14 10:24:09 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Jasper,

Dat is nu juist het probleem van Paars. Ze zijn 8 jaar lang zo eigengereid bezig geweest dat Pim, of ieder ander die lucht geeft aan het gezamelijk ongenoegen, kan rekenen op een hele hoop stemmen.
Ook nu wordt (zelfs hier) het fiasco niet erkend. Het al of niet Prof. zijn van Fortuyn wordt aangegrepen om "de persoon" in een kwaad daglicht te stellen. De gewone Nederlandse, voor het gemak "debiteuren/crediteuren" burger, die altijd zijn belasting betaald (want alles staat geregistreerd en is bekend van hem) heeft in de laatste 8 jaren steeds weer "the short end of the stick gekregen" Nou
DIE burger DIE is pissed off!! Hij is pissed off omdat hij 7 km te snel rijden bonnen krijgt, hij is pissed off omdat  uitgerekend ZIJN ziekenverzorging niet klopt want hij moet 'af en toe werken', hij is pissed off omdat er gefraudeerd en parlementair ge-enquêteerd wordt en er geen enkele straf of daadwerkelijk resultaat uitrolt. Hij is pissed of want de schuld ligt NOOIT bij de politiek of
de overheid. Hij is pissed off want alles gaat de doofpot in. Hij is pissed off want het enige wat deze coalitie WEL kan is regeltjes maken die hem het leven nog lastiger maakt. Hij is pissed off want hij staat of in de file met de hoogste wegenbelasting en benzine prijs van Europa, of hij STAAT in de geprivatiseerde trein. Hij is pissed off omdat dit kabinet zegt dat de lonen niet te veel
mogen stijgen en zelf onderwijl de BTW met +8% verhoogd en de inflatie 4+% is. Hij houdt van Holland, hij kan alleen 'zijn' overheid niet vertrouwen! En dan is daar Fortuyn, die precies verwoord wat de belastingbetaler al minstens 4 jaar lang, de overheid probeert duidelijk te maken. In de laatste poll zou Fortuyn 27 zetels krijgen. Zo pissed off is Jan met de Pet op de politiek dat hij zijn
stem aan een 'homosueel' geeft. Dit is, zoals Dijkstal al aangaf, een revolutie.  Het is wat navrant om te moeten concluderen dat Oostenrijk en Holland dit, in wezen politieke probleem, over zichzelf hebben afgeroepen.

Groeten van Lenny, die het verschil kent tussen een cynic en een epicurian

PS
Mazzel dat Prof. Dr. Smallhout (nog) niet meedoet...!!
Waar is Prof. Dr. Mr. Joris Verhoeve nu?
Is Hein van Meeteren anal retentive met betrekking tot  Pim Fortuyn?
Stay tuned for more news from the underground...