Fortuyn overtreedt wet met gebruik professor-titel

Lenny LBruce at FOOTPRINTING.COM
Wed Mar 13 11:39:55 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Hein e.a.,

Zijn jullie echt zo naïef te denken dat Pim hiermee in verlegenheid wordt gebracht? Meeste Pim
stemmers en potentieele Pimstemmers zal het worst wezen of hij ook ECHT een Professor is. Je maakt
jezelf belachelijk met dit soort aanpak. Of je bevecht hem op issues, da's niet makkelijk. Of je
ontneemt hem issues.
Het plan van de D66 fractieleider om van te voren met een soort van regeeraccoord te komen d.m.v.
afspraken tussen de bestaande grotere partijen klinkt uitstekend maar is helaas utopisch.
Ook het gepruts in de marge van "wat heeft Pim's gepubliceerd" is een zwakte bod.
Je mag misschien nog en beetje ragmonis van J.Q Public verwachten als je zou toegeven dat Paars door
de VVD-PVDA tegestelling voor D66 een grote teleurstelling is gebleken. Neem met het CDA een positie
in v.w.b. het rekeningrijden (eerst nieuwe wegen dan (misschien) toll betalen.)
Neem als partij afstand van de fraudeleuze, en andere cover-ups.
Zeggen 'we gaan ervoor' maakt zelfs geen indruk op 'mentally challenged' mede- en nederlanders.
Lenny (die sinds de primaries van verleden week dinsdag hier werkloos rondhuppelt) heeft van geen
enkele partij in nederland de enig juiste anti-Pim aanpak gehoord. Daarbij aantekenend dat Lenny niet
alles op het Internet kan volgen...

Youwza van Lenny uit een zonnig Santa Cruz waar ze de put niet weggooien zonder het water te dempen..

Not suitable as a party member.-- Whoever thinks much is not suitable as a
party member: he soon thinks himself right out of the party.
F. Nietzsche uit MM