gedogen

Wed Mar 13 11:01:27 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jullie bedoelen waarschijnlijk hetzelfde..... Regelgeving handhaven op
bepaalde niveaus wat strenger dan op wat andere niveaus. Je moet een keuze
maken. Daarbij is controleren vergunningen misschien belangrijker dan bij
ieder stoplicht of hoek een agent die Mark en mij op de bon slingert omdat
ons licht kapot is....
Dus je maakt keuzes om schaarse agenten in te zetten...
Groet Joris

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Overal de schuld van geven....Niemand zegt dat. Maar er zijn verkeerde
vergunningen afgegeven, de regels zijn niet toegepast, de controles waren
slap....Je kan nu een proefschrift gaan schrijven over de oorzaak, maar
zullen we gewoon beginnen waar we moeten beginnen: de regelefgeving
toepassen en hadhaven? Waarom die weerstand daartegen?

(D66 at nic.surfnet.nl).
tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66