Haenen torpedeert Van Nieuwenhoven

Ad Huikeshoven adhuikeshoven at WANADOO.NL
Sun Mar 10 21:48:15 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Democraten!

Met de zegen van Ds. Gremdaat heeft HH op Zondag het 58-jarige
MULO-Ridderin en Bibliothecaresse Van Nieuwenhoven getorpedeerd tot
lijsttrekker van de PvdA ter vervanging van de kapperszoon uit Almere.

Met vereende krachten werken de TV-VIPS aan de existentialistische val
(La Chute) van de carrière-opportunist.

Steeds vaker zie ik heren in zwarte coltrui, niet in de laatste plaats
Kabouter Bos. Zouden zij ooit iets gelezen hebben van De Beauvoir,
Sartre of Camus? Met meer plezier las ik ‘Wij moeten lachen en huilen’
van Gustave Flaubert en George Sand.

Nog een glaasje wijn Oom Fernand? Vol gaarne en gaarne vol.

Liberaal van gedachte en met een sociaal gevoel sluit ik af:

Met vriendelijke groeten,

Ad Huikeshoven
Vondelstraat 33
2513 EN  's-Gravenhage