Oekaze Vincent Icke

Ad Huikeshoven adhuikeshoven at WANADOO.NL
Sat Mar 9 19:20:20 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Democraten!

Bulderend van het lachen las ik zoëven in de NRC het Handelsblad de
column ‘Oekaze’ geschreven met verschuldigde hoogachting door Vincent
Icke en gericht aan een hooggeleerde heer. Icke refereert aan de columns
van de hooggeleerde heer. Dat ontgaat me nou net even: op welke columns
doelt Icke geschreven door welke hooggeleerde heer? Lees ik de krant
waar ik al jaren een abonnement op heb dan zo slecht? Of hoe komt het
dat het me is ontgaan die columns ooit gelezen te hebben?
Wie het weet mag het zeggen. Scherpe, puntige column overigens, knap
parodiërend, heel ironisch op het satirische af. Welke lezers van de NRC
het Handelsblad zouden Icke hebben kunnen volgen in zijn betoog? Of is
het een journalisten incrowd grap?

Met vriendelijke groeten,

Ad Huikeshoven
Vondelstraat 33