Tegenzin...

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Mar 7 22:16:48 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 21:53 07-03-2002 +0100, Henk Vreekamp wrote:

>Waarom eerst beweren dat Thomas *integer* is en moet zijn, en vervolgens
>hem oproepen de *schoften* te grijpen?! Je verbaal geweld verhult je
>twijfels maar ten dele.

Verbaal geweld? Okee, ik zal het anders zeggen: er zijn mensen in dit land
die tot tweederangsmensen worden gedegradeerd. Er zijn politici in dit land
die deze degradatie aanwakkeren. Deze politici zijn niet lief. Ik vraag
Thom ook niet lief tegen hen te zijn. Zo goed? (En Henk: dóé eens wat, je
staat alleen aan de kant te kwebbelen).