Primaries

Lenny LBruce at FOOTPRINTING.COM
Thu Mar 7 22:14:04 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Met commentaar van Lenny

kniperdeknip

>De Democrats kozen voor de huidige Governor >Gray
> Davis, die met een 8 miljoen dollar kostende anti-campagne tegen de enige
> serieuze republikeinse kandidaat Riordan de weg vrij maakte voor Bill
Simon.

Bill Simon heeft geen kans tegen de democraat Gray Davis. De 8 miljoen
campagne was dus pre-emptive en gebaseerd op het feit dat Riordan, de
voormalige Burgemeester Van Los Angeles, in 1991 in een TV interview gezegd
had TEGEN en nu in 2002 plotsklaps VOOR abortie bleek te zijn.

kniperdeknip
> [...]
> NO  1,362,751 31.15%
>
> Description
> Transportation Congestion Improvement Act
> Should the California Constitution be amended to require gasoline and
diesel
> fuel sales tax revenues be allocated for specified transportation
purposes,
> including highways, streets and roads, and transit improvements?
> (Legislative Constitutional Amendment)
>
> Oftewel, iedere dollar die binnenvloeit via de staatsheffing op benzine en
> diesel moet besteed worden aan investeringen in de
transportinfrastructuur.

In mijn gevoel zou de uitslag in Nederland niet veel anders uitpakken..
Vandaar dat Nederland nog steeds geen redelijk referendum kent. Die stomme
burger zou wel eens echte inspraak kunnen krijgen...

> Nog een leuke:
>
> California Proposition 43: Right to Have Vote Counted
> (Requires a simple majority).
>
> Voter Preference  Votes  Pct
> YES  3,042,764 71.28%
> NO  1,225,985 28.72%
>
> Description
> Right to Have Vote Counted
> Should the California Constitution be amended to require that every vote
> legally cast in an election be counted? (Legislative Constitutional
> Amendment)
>
> Dit naar aanleiding van de komische vertoning met dramatische gevolgen in
> [...]

Ja dat Georgiebaby gewonnen heeft was niet zozeer te danken aan het creatief
tellen als wel aan de houte klazen imago van zijn opponent die een
zogenaamde shoe-in had zou moeten zijn.

> Groetjes vanuit een regenachtig Berkeley,
> Mark

Is dat dezelfde regen die we hier in Santa Cruz over ons heen krijgen?
Lenny :-)

> MSN Photos is the easiest way to share and print your photos:
> http://photos.msn.com/support/worldwide.aspx

(D66 at nic.surfnet.nl).
tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66