Tegenzin...

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Mar 7 08:21:25 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Gut, Hein toch,

Is De Graaf dan ook volgens jou ongeschikt en onprofessioneel lijsttrekker,
met een lichaamstaal en een manier van spreken die de beweging doet
imploderen? Ga zo door, dan is de eerste TK-kandidaat alvast over de brug.
Dan Bert Bakker nog, geen begaafd spreker maar wel iemand die contact houdt.
Meisjes en jongens, Thomas is een ramp (repeat), zoals ik hem daar
gisteravond weer niet bezig zag in het lijstrekkersdebat op tv. Ook in deze
wordt hij echter verslagen. Door het ijskonijn en de heimelijke
zweepjesliefhebber Melkert. Wat een verschrikking!

Henk Vreekamp, Utrecht
----------------------

At 02:40 7-03-02 +0100, you wrote:
> [...]
>ietwat slapeloos van zorgen) met de vuist op tafel onze democratie
>verdedigen. We hebben een systeem waar vele mensenlevens voor zijn
>opgeofferd. Denk aan de strijd tegen de fascistische bezetters. We
>hebben een systeem waar we honderdvijftig jaar aan hebben gesleuteld.
>Onze opdracht is dat systeem verder uit te breiden, werkzamer te maken,
>nóg toegankelijker te maken. Wat we niet kunnen tolereren is het te
>laten wegzakken in de blubber van het goedkope populisme.
>
>Vanaf vandaag is het me nóg duidelijker geworden. We moeten de
>confrontatie opzoeken. De harde confrontatie.

tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66