Fortuynlijk Nederland

Thu Mar 7 07:33:12 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk schreef:
4. Ik mis Hans van Mierlo. Zoals hij duidelijk en helder bij Barend en Van
dorp kon uitleggen, waarom we een gekozen burgemeester moeten hebben (ze
heeft gewonnen!, en Tjerk ook, Bruinsma dan), waarom de onvrede is
ontstaan: éen keer per 4 jaar een stem uitbrengen, waar dan van alles mee
gebeurt, zoals de vorming van een nieuw kabinet, de benoeming van de
premier, de benoeming van de burgemeester en de CvdK etc, dat heb ik nooit
weer gehoord en zeker hier niet. Zelfs Jan Mulder, toch een soort
provocerende SPer, overwoog gisteravond na Barend en Van dorp op D66 te
stemmen!

Na een verlies, een zwaar verlies. Op het persoonlijk vlak op mensen die
uit de raad vallen, kennis die weg is ineens (waarschijnlijk willen ze wel
mee blijven doen). Maar een slechte uitslag..... Win ik hier, jankend
achter de pc, toch de motivatie weer waarom wij nodig zijn. Waar we voor
staan en dat we dat nog duidelijker moeten maken aan de kiezers......
Groet Joris