Hersens op slot tijdens campagnes

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sat Mar 2 00:00:03 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Henk,

Ik zou in herhaling treden als ik hier op inging, lees mijn recente
opmerkingen over de uiterst geringe vraagelasticiteit voor zieken. Dit is
trouwens uitvoerig aan de orde gekomen in p.g. Van Leenen's studie voor D66
(2001), stond onlangs nog keurig samengevat in een paginagroot interview met
Van Leenen in, ik meen, De Volkskrant, etc. etc. Misschien staat (de titel)
van dat rapport nog op de D66 landelijke site, of kijk anders in het
nieuwsarchief, voordat we deze discussie voortzetten.

Ik verafschuw dogma. Wat betreft zorgtaken is D66 behoorlijk reactionair aan
het worden. Waarom zijn de beperkingen van Borst niet gerelateerd aan het
budgetbleid van Paar-2?

Henk Vreekamp, Utrecht
----------------------

At 13:46 1-03-02 +0100, you wrote:
> [...]
>opgelost!?
>
>Of is het de onduidelijkheid c.q. de geringe aandacht voor
>uitvoering/uitwerking van het gevoerde beleid?
>Wie of wat koppelt er terug?
>
>Kortom hebben we een goed overzicht op wat zich in de gezondheidszorg
>afspeelt, wie welke verantwoordelijk draagt of heeft toegewezen
>gekregen?
>
>Is transparant hoe waar of bij wie je moet zijn?
>Is er nog een totaal beeld van te maken dat ook de lading dekt?
>
>We worden overspoelt met het moet beter met de zorg, of erger P.F. die

tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66