Het Opstapje voor 2002

Lenny LBruce at FOOTPRINTING.COM
Fri Mar 1 22:46:34 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

----- Original Message -----
From: "Peter van de Wijngaart" <peter at wijngaart.com>
To: <D66 at NIC.SURFNET.NL>
Sent: Friday, March 01, 2002 5:37 AM
Subject: Het Opstapje voor 2002

Lenny doet weer mee!

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Onderstaand bericht leek mij interessant voor deze lijst.
> Met groet, Peter van de Wijngaart
>
> -----
> SP ontvangt prijs voor de beste website
>
> Vandaag is in Nieuwspoort het Opstapje voor 2002 uitgereikt aan de
> SP. Het Opstapje is de prijs voor de beste website van een politieke
> partij. Met deze prijs willen Overheidslinks.nl en Clockwork een
> impuls geven aan de kwaliteit en toegankelijkheid van de websites van
> overheden en politieke partijen. De prijs bestaat uit een speciaal
> voor deze gelegenheid gemaakt beeldje.

> [...]
De uitslag verbaasd me niet.
Wat me wel verbaasd is het feit dat de PVDA op de tweede plaatst is
geeindigd.
Het is nog niet zo bijster lang terug dat het vinden van een e-mail adres op
de PVDA site zo moeilijk was dat het Lenny niet lukte om er een te zenden.
Het leek er niet erg op dat de PVDA een e-mail wilde ontvangen van de
burgers/kiezers. Hetzelfde gold, in iets mindere mate, voor de VVD.. Vooral
GEEN feedback [:-((

GL en SP scoren wat dat betreft allebei een 5 het hoogste dus. D66 scoort
net als PVDA en VVD een magere 2 op dit punt. D66 heeft echter DIT zeer open
forum waarvan akte..

Lenny die gek is op interactie,
Hier kan het gachte publiek de gehele uitslag bewonderen.
http://www.overheidslinks.nl/opstapje/uitslag.pdf