Jesses: vernieuwing, toekomst, verkiezingen

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed Jun 19 15:57:46 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 15:25 19-06-2002 +0200, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>Ik, eerder,
>
> Hein,
>
> Hemeltjelief, dat zal wel weer een hoop slechte publiciteit gaan op-
> leveren in de Media. Nieuw, nieuwer, nieuwst...

Hemeltje? Lief? U bent wel stoutmoedig voor een ongelovige, haha.
Nee, Marc-Alexander, niet zo somber. Twee concurrerende vernieuwingsinitiatieven, die elkaar niet verketteren maar met elkaar in contact staan...da's toch mooi. Gezonde marktwerking. Heb onlangs nog hartelijk met gerard Schouw gesproken en we hebben elkaar beloofd niet puberaal in de haren te zitten, niet over de bol te aaien, maar gewoon vanuit twee punten te starten. Het LB vanuit het centrum (top), wij vanuit de marge (bottom).