Hoofd erg koel

Wim Rampen (thuis) w.rampen at PLANET.NL
Wed Jun 19 08:01:05 CEST 2002

Marc,

>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Uiteraard, maar wel politieke macht op basis van een helder, consistent en
>onderscheidend gedachtegoed. Als het slechts om het aantal zetels gaat
>kunnen we beter fuseren met de PvdA of de VVD. D66 moet voor 25 of meer
>liberaal-democratische zetels gaan, niet voor 50 Paarse ;-)

Op democraten.nu is de stemming "liberaal-democraten" / "sociaal liberalen" nog lang niet beslist.. Maar deze laat vast aan representativiteit te wensen over..

Mark, ik ben het volledig met je bovenstaande stelling eens.. Hoe wil jij dat helder, consistent en onderscheidend gedachtengoed bereiken dan? en vervolgens aan de man brengen?

Groet,

Wim