Hoofd erg koel

Mark Giebels mark_giebels at HOTMAIL.COM
Tue Jun 18 23:27:28 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>From: "Wim Rampen \(thuis\)" <w.rampen at planet.nl>
>Beste Marc,
>
>In je mail van 17 juni trek je een aantal conclusies wel heel snel.

Ach, mijn ervaring is dat je je duidelijk moet uitspreken om reacties los te
krijgen. En bovendien gebruik ik regelmatig zinsneden als 'het LB lijkt..'
of 'wekt de indruk dat..'. Als ik het mis heb hoor ik het graag van de
auteurs....

>In het intermezzo geeft het LB aan dat D66 weer een aansprekende politieke
>beweging moet worden..

Dat is een open deur intrappen, niet meer en niet minder.

[knip]
>Als dit
>een grote beweging wordt dan is dat mooi meegenomen (we streven immers nog
>wel naar maximale politieke macht, toch??).

Uiteraard, maar wel politieke macht op basis van een helder, consistent en
onderscheidend gedachtegoed. Als het slechts om het aantal zetels gaat
kunnen we beter fuseren met de PvdA of de VVD. D66 moet voor 25 of meer
liberaal-democratische zetels gaan, niet voor 50 Paarse ;-)

Ideetje, laten we op het volgende congres met z'n allen die vreselijke
posters uit '98 met dat paarse verfstokje ritueel gaan verbranden.

Groeten uit een immer actievoerend Berkeley,

Mark