[OT] Re:

Mark Koek mark at KOEK.NET
Tue Jun 18 21:20:41 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

lenny schreef o.m.:

 > Monty Python vond 'tit' a "thinnie sort of word", whereas 'bulbous'
 > was a "woodsy sort of word" that rolled of the tongue. Kijk dat
 > bedoel ik....

'tinny' ('awfully tinny sort of word'). Ken uw klassieken. ;-)

(Sorry, Becky old ocelot)

Dit doet me denken aan de tijd dat het internet nog een obscuur
netwerkje van en voor beta-wetenschappers was, een jaar of 10 geleden,
en zo ongeveer de helft ervan gevuld werd met Python-citaten (en als je
reclame maakte op het net je van alle kanten door verontwaardige
gebruikers een aantal exemplaren van de bijbel kreeg toegemaild,
destijds ruim voldoende om je systeem flink plat te leggen). Tijden
veranderen...

:-/

Mark