No subject

Lenny LBruce at FOOTPRINTING.COM
Tue Jun 18 10:02:02 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ad Huikeshoven wrote:

> Overigens is de informele benaming van een klein schoothondje een
> kutlikkertje en geen kutte(n)likkertje, volgens Van Dale, maar dat is
> meer iets voor Bert om in de TK in te brengen. Oftewel,
> kutte(n)likkertje staat niet in Van Dale.
>
> Met vriendelijke groeten,
>
> Ad Huikeshoven

Ad ten voete uit. Hij kan klokkijken, maar weet niet precies hoe het met de klepel zit.
Het ging namelijk over meerdere hondjes, dus moeten we de meervoudsvorm gebruiken. Best mogelijk dat
kutteNlikkertjes grammaticaal correct is, toch vind ik dat kuttelikkertjes beter ahw 'krachtiger' over
komt.
Monty Python vond 'tit' a "thinnie sort of word", whereas 'bulbous' was a "woodsy sort of word" that
rolled of the tongue. Kijk dat bedoel ik....

BTW
125000 mensen hebben het graf van der Pim bezocht. Desondanks leeft Tom de Graaf (en dus D66)  nog
steeds 'in denial' als ik de hier gepubliceerde berichten mag geloven..

BTW 2 (eerlijk gestolen van Theo van Gogh, ja die)
"Zes weken slechts had Jos van Kemenade in 1998 nodig om te rapporteren dat er geen sprake was geweest
van een doofpot bij de afhandeling van de
affaire-Srebrenica. Vier jaar later constateert het NIOD met zoveel woorden
dat de Commissaris van de Koningin een valse voorstelling van zaken heeft
gegeven en dat zijn onderzoek niet gericht was op waarheidsvinding maar op
damage control. Daags voor zijn démasqué werd de scheidende Commissaris der Koningin in Noord-Holland
nog ijlings benoemd tot Minister van Staat; de hoogste eer die een politicus ten deel kan vallen".
De tweede kamer mag weer eens van z'n stoel rollen van verbazing of zo....De controlefunctie heeft
kennelijk gefaald, gelukkig gebeurd dat alleen bij hoge uitzondering [:-((

Met een welgemeend of topic "Yowsa"! van Lenny