Fw: Nu nog De Graaf

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Jun 17 07:43:26 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Unico,

Ik zelf zou graag willen dat oppositie tegen De Graaf "kleinmenselijk
gehamer" zou zijn. Helaas, het gaat om een leider van een politieke partij
die zijn verantwoordelijkheid niet neemt. Ook elder bestaat verbazing over
het feit dat we nog genoegen nemen met een kaduke leiding. Kortom, wees
eens een beetje kritisch...

Het staat je verder geheel vrij een en ander op mijn eigen persoon uit te
spelen. Maar helaas is dat niet relevant, al was het maar omdat ik niet in
de schoenen van Thomas de Graaf sta. Maar misschien wist je dat al.

Henk Vreekamp, Utrecht.