Extra D66 congres

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Fri Jun 14 14:41:54 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Fri, Jun 14, 2002 at 02:24:22PM +0200, Hans Giesing wrote:

  : Dat congres moet dan in september plaatsvinden. Nou houd ik best van een
  : congresje nu en dan (D66-ers onder elkaar, immers) maar is dit niet nogal
  : onzinnig?
  :
  : Twee maanden later staat immers een gewoon congres op de rol, in Zwolle. Wat
  : is nu zo dringend dat je daar niet op kunt wachten? Ik denk dat daar alles
  : van de afgelopen maanden wel geevalueerd kan worden.

Hans,

Dat najaarscongres is volgens mij weer een eendagscongres en zit vast
vol met huishuidelijke zaken, verkiezingen en babbels. Niks mis mee
maar je kan je tijd maar 1 keer besteden. Bovendien, na de jaarwisseling
zitten de provinciale staten (en dus 1e kamer) verkiezingen er al weer
aan te komen. Mocht het dus komen tot visies en plannen over waar we
staan en hoe we verder gaan dan is eind november wat kort dag om dat
nog van invloed te kunnen laten zijn op de statenverkiezingen.

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                           <henk at vanlingen.net> |
|  /\                                         Utrecht, The Netherlands |