Extra D66 congres

Hans Giesing h_giesing at HOTMAIL.COM
Fri Jun 14 14:24:22 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hoi allemaal,

Ik heb op deze lijst al iets voorbij zien vliegen en net zag ik het ook op
ongehoord.net. De afdelingen groningen en Gelderland hebben om een speciaal
congres gevraagd.

Dat congres moet dan in september plaatsvinden. Nou houd ik best van een
congresje nu en dan (D66-ers onder elkaar, immers) maar is dit niet nogal
onzinnig?

Twee maanden later staat immers een gewoon congres op de rol, in Zwolle. Wat
is nu zo dringend dat je daar niet op kunt wachten? Ik denk dat daar alles
van de afgelopen maanden wel geevalueerd kan worden.

In het organiseren van een congres zit ontzettend veel tijd, die kan wel
ergens anders aan besteed worden. Bovendien denk ik dat de animo om twee
congressen achter elkaar te bezoeken, niet bijster groot zal zijn.

Het zijn zo maar eens wat overwegingen.

groeten,

Hans Giesing
www.hansgiesing.cjb.net