Hoezo niet verantwoordelijk ????

Van Aalst en Houbraken quissama at WXS.NL
Mon Jun 10 17:34:42 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Waarde lijsters,

Peter F G Bos schreef:
[...]
>Het is een schande voor D66 dat de LPF in enkele maanden meer bestuurlijke
>vernieuwing weet door te drukken dan wij in 36 jaar.

Misschien moet Peter z'n oude kranten nog eens doorlezen. Bestuurlijke
vernieuwing door de LPF?!
Het enige wat gedaan wordt is de voor een populistische partij goed
uitkomende, al lang (o.a. door D66) voorbereide vruchten van bestuurlijke
vernieuwing plukken, zoals de gekozen burgemeester. Andere zaken worden met
droge ogen afgeschoten of teruggedraaid. Ik wijs even op het referendum.
De Landelijke Proleten Federatie is niets meer dan een
christen-conservatieve volksbeweging. Gevaarlijk, dus. Alleen door D66 mee
samen te werken als er een meerderheid in de Kamer mee te halen valt en
verder zo veel mogelijk afstand van houden.

Vriendelijke groet,

Chido Houbraken
Amersfoort.