politieke beschouwing mei/juni

Ramon Barends r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Mon Jun 10 19:36:26 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste mensen,

Ik val in de discussies die lopen met een beschouwing. Ik heb me net door
jullie mails van de periode 10 mei tot 17 mei heen geploegd. Er wordt veel
geschreven en dat is goed (maar ik heb nu te weinig tijd om alles meteen te
lezen).

Jammer dat er geen debat is ontstaan over mijn samenvattingen van de
programma's. (Gepost op 16 mei)

Over de kabinetsvorming: jammer dat het rechts wordt, op zich was dat wel
hetgeen de kiezer wilde (althans voor stemde).

Rechts beleid heeft nu eenmaal minder aandacht voor milieu, bestuurlijke
vernieuwing en sociale infrastructuur. D66 wil daar verschil in maken, maar
laat dat onvoldoende merken.

Ook andere partijen hebben deze boodschap in meer of mindere mate.

tot zover,
Ramon Barends.

---
Ramon Barends | Nijmegen | r_barendsD66 at hotmail.com

De moeite waard:
http://www.stadspartijleefbaarnijmegen.nl http://www.kun.nl/ichthus
http://www.perspectief.nu http://www.jongedemocraten.nl

Prive-mail kan gestuurd worden naar ramon at jongedemocraten.nl

MSN Foto's is de makkelijkste manier om je foto's te delen met anderen en af
te drukken: http://photos.msn.nl/Support/WorldWide.aspx