Archief Hein's Visie

Fri Jul 26 13:53:26 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At Fri, 26 Jul 2002 08:56:04 +0200 gerard kupfer wrote:

>Ik ben pas sinds 2-de helft juni van dit jaar lid en informele discussie
>lijst deelnemer, maar trof op die lijst geen verzoeken zoals gesteld aan;
>het kan natuurlijk van daarvoor zijn -toch "...I wonder..."-

Het is natuurlijk mogelijk dat Hein op een andere manier
verzoeken hebben bereikt het archief van zijn columns weer
open te stellen.

Tweede mogelijkheid is dat Hein een andere reden had om
het archief te heropenen. Ik heb Hein er enkele malen op
gewezen dat het weinig consequent is om enerzijds te
schrijven dat hij er aan hecht de lezers een archief te
bieden waarin zij al zijn uitingen kunnen nagaan, en
anderzijds dat archief te slopen.
Wellicht heeft dit Hein aan het denken gezet.

Hoe het ook zij; tel je zegeningen. Je kunt kennis nemen
van het fascinerende gedachtengoed van Hein!
Met eigen ogen zul je kunnen vaststellen dat Hein, om maar
1 voorbeeld te noemen, schrijft over sociale dienstplicht,
zonder enig benul van de oorsprong van dit idee.

Erik vdMb