Hoofd erg koel

Ramon Barends r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Sun Jul 21 14:57:36 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Mark Giebels

>P.S In Enschede heb ik met een paar andere enthousiaste D66'ers een paar
>jaar geleden oprecht geprobeerd een aantal zaken die het LB nu voorstelt
>lokaal voor elkaar te krijgen (themabijeenkomsten ipv
>afdelingsvergaderingen, permanente campagne, etc). Helaas liep het uit op
>trekken aan een dood paard. Gewoon te weinig mensen die willen
>participeren. En dan kun je er beter maar weer mee stoppen. Ik hoop dan ook
>van harte dat deze voorstellen van het LB verder komen dan goede
>voornemens, maar ik heb mijn twijfels.

Nee, D66 schaft liever de adviesraad af (zoveelste poging). Daar zitten 50
mensen met interesse 6 zaterdagen in het jaar te praten en adviseren over
heel diverse thema's. Iets wat dus goed werkt en ach, waarom zouden we dat
behouden...

---
Ramon Barends | Nijmegen | r_barendsD66 at hotmail.com

De moeite waard:
http://www.stadspartijleefbaarnijmegen.nl http://www.kun.nl/ichthus
http://www.perspectief.nu http://www.jongedemocraten.nl

Prive-mail kan gestuurd worden naar ramon at jongedemocraten.nl

Chat on line met vrienden en probeer MSN Messenger uit:
http://messenger.msn.nl