[GEEN SPAMVERBOD ABFAB]

gerard kupfer gerard at KUPFER.DEMON.NL
Sat Jul 20 10:59:02 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Geachte hr. Bakker,

Ik hoop eveneens dat we in NL uiteindelijk naar de afgesproken opt-in gaan.

Ook hoop ik dat de informele discussie lijst zoveel mogelijk bondige
berichten, zoals die van U van heden, mag bevatten, zodra dit mogelijk is
(voor alle duidelijkheid: dit is niet v.d. opt-in afhankelijk, maar v.d.
dicussielijst gebruiker vlg. mij).

Verder lijkt me voorlopig een praktisch 'filter' ter vermijding van
"tease-mail" van het 'zware' leven van een TK-lid: if (asci characters in
e-mail message)> ***, then (different folder -to customise-), or else (in
"inbox"-folder).

m.vr.gr.,
Gerard  Küpfer, D-66 kiezer en lid